parallax background

Callexcell ontvangt boeiende gasten en sprekers

.

.

Dat Callexcell een gevestigde waarde is binnen de contact centerwereld is niet nieuw. Ons bedrijf groeit daarnaast ook uit tot een ontmoetingsplaats voor verschillende conventies en lezingen. De afgelopen maanden kregen we dan ook geregeld hoog bezoek. Een klein overzicht:

Minister Muyters & Voka

Een delegatie van Voka, Kamer van Koophandel Limburg en Vlaams minister van Werk, Economie, Innovatie en Sport, Philippe Muyters kwamen een kijkje nemen op onze werkvloer. Dit naar aanleiding van Limburgdag. De bedoeling van het bezoek was om aandacht te vragen voor de ondernemers. De gasten waren oprecht geïnteresseerd in de contact centerwereld en onder de indruk van de professionaliteit waarme Callexcell gerund wordt.

“Men is hier echt bezig met de competenties van de medewerkers. De mensen komen hier op de eerste plaats en dat is zeker niet vanzelfsprekend”, aldus minister Muyters. Na afloop van zijn bezoek kreeg hij het boek ‘Contact center management’ van Jan Smets cadeau.

Jan Smets

Diezelfde Jan Smets zou wat later zelf te gast zijn bij Callexcell. Jan Smets is director Customer Care bij Bpost, waar hij onder meer leiding geeft aan drie contact centers. Daarvoor stond hij bij Belgacom tien jaar aan het hoofd van de klantendienst. Op het extra extended MT, de halfjaarlijkse stafvergadering, gaf Jan een lezing over contact center management in een veranderende wereld. Alle aanwezige Callexcellers luisterden geboeid naar de uiteenzetting. Velen verlieten de zaal met veel inspiratie en een hernieuwde kijk op de sector.

CC Forum & THoCC

Callexcell was ook de locatie voor het eerste CC Forum. Leden van verschillende organisaties en contact centers verzamelden voor een interessante avond vol debatten. Het thema van de bijeenkomst was ’fun op de werkvloer’. Moet de werkplek fun zijn of enkel en alleen een werkomgeving? Bij Callexcell komt de medewerker op de eerste plaats en dat standpunt hebben we uiteraard ook verdedigd.

In het kader van de Masterclass contact center management bracht ThoCC (The House of Contact Centers) uit Mechelen ons bedrijf een bezoek. Ze gingen ondermeer dieper in op de HR-strategieën die we gebruiken om bepaalde profielen aan te trekken. Het nauwkeurig omschrijven van de competenties is hierbij cruciaal. Voor Callexcell is het een eer om deze kennis te mogen delen.