parallax background

Callexcell eerste premium contact center in Limburg!

 

Je hebt het ongetwijfeld al gemerkt, er zijn flink wat vernieuwingen en veranderingen op til bij Callexcell. Dat betekent echter niet dat we afwijken van onze oude principes. Zo blijft de kwaliteit primeren en dat wordt beloond!

Callexcell mocht in september het ‘Premium Contact Center Label’ in ontvangst nemen, na een strenge audit van Contactcentres.be. Dat is de beroepsfederatie van contact centers in België. De audit onderzoekt in welke mate de wet, de werknemer, de opdrachtgever en de eindklant gerespecteerd worden. Daarnaast moet er ook een toegevoegde waarde geleverd worden voor alle partijen.

Callexcell slaagde met verve en is zo het eerste contact center in Limburg dat zich een premium contact center mag noemen. Céline, hoofd van het departement Quality & Training, had er meteen een goed gevoel bij.

“Kwaliteit is elke dag onze focus. Iedereen op de werkvloer is goed op elkaar afgestemd. De samenwerking tussen de customer experience developers, team coaches en operations managers verloopt vlekkeloos. Alle neuzen staan in dezelfde richting en dat is nodig om progressie te maken. De audit heeft ons dan ook zeker niet afgeschrikt. We zijn blij dat we het label behaald hebben. Nogmaals het bewijs dat we allemaal op de goede weg zijn”, aldus Céline.